مدیرامور آبفار شهرستان بردسیر از استاندارد سازی 400 انشعاب مشترکان آب روستایی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمدجواد حسامی با اشاره به اینکه این استاندارد سازی از ابتدای اردیبهشت تا آبان انجام شده است، گفت: طی همین مدت، 210 کنتور خراب نیز تعویض و 21انشعاب غیرمجاز نیز از سطح روستاهای منطقه جمع آوری شده است.


وی از ساخت مخزن ذخیره به حجم 500 متر مکعب در این شهرستان خبرداد و افزود: آبرسانی به مجتمع های نارپ و چهارتاق انجام و یک چاه عمیق و یک چاه دستی نیز حفر شده است.


حسامی با اشاره به اینکه به 49روستای این شهرستان به صورت سیار آبرسانی می شود، خاطرنشان کرد: درشهرستان بردسیر بیش از 8 هزار مشترک آب روستایی وجود داردکه در تمامی روستاهای دارای شبکه توزیع آب، روزانه کلرزنی منظم انجام می شود.

وی تصریح کرد: آبرسانی به مجتمع جعفرآباد وکیخسروی و دو روستای بالای 20خانوار شهرستان هم در دست پی گیری است که امیدواریم به زودی محقق شود.

حسامی با بیان اینکه کلیه منابع آب سطحی این شهرستان در محدوده کاری آبفا، شامل: چشمه ها، قنات ها و زهکش ها گندزدایی و نیز خطوط انتقال آب شبکه داخلی روستاها نیز شستشو داده شده است، تأکید کرد: خوشبختانه با نصب و راه اندازی 4سامانه کلرزنی گازی کمک خوبی برای تأمین سلامت آب شده است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: انشعاب ، آب ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.