دومين دوره مسابقه قرآنی ويژه ورزشكاران 10 آذر در آمل برگزار می شود.

برگزاری دومين دوره مسابقه قرآنی ويژه ورزشكاران در آملبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ معاون فرهنگي و امور جوانان مازندران گفت: مرحله استانی دومین دوره مسابقات قرآنی ویژه ورزشکاران و جوانان استان مازندران، با شرکت 207 ورزشکار و جوان فعال حوزه قرآنی در مرکز فرهنگی قرآنی امامزاده ابراهیم (ع) آمل برگزار می گردد.

حیدری با اشاره به برگزاري مسابقه قراني در بين ورزشكاران افزود: در راستای ترویج فرهنگ نورانی قرآن در بین جوانان و ورزشکاران دومین دوره مسابقات قرآنی ورزشکاران و جوانان کشور همزمان در سطح استان های کشور برگزار می شود.

وی افزود: در مرحله شهرستانی هزار و 789 ورزشکار و جوان در 22 رشته قرآنی ( برادران و خواهران ) در20 شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند، که در پایان نفرات برتر به مسابقات استانی راه یافتند.

معاون فرهنگی و امور جوانان همچنین بیان داشت: در مرحله استانی این مسابقات که روز سه شنبه 10/9/94 در مرکز فرهنگی قرآنی بصیرت امامزاده ابراهیم (ع) آمل برگزار می شود ، 207 شرکت کننده در 20 رشته با یکدیگر رقابت می کنند و نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام می گردند.

حیدری هدف از برگزاری چنین مسابقاتی را آشنایی بیشتر ورزشکاران و جوانان با علوم قرآنی و ارتباط و پیوند بیشتر معنویت و قرآن با جامعه ورزش و جوانان عنوان کرد و از مسئولان فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برای برنامه ریزی این مسابقات بزرگ کشوری قدردانی نمود.

اين مسئول افزود: مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین دو ناظر از وزارت ورزش و جوانان در این مسابقات حضور خواهند داشت.


انتهای پیام/ی


برچسب ها: مسابقه ، قرآن ، ورزشکار ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.