شهرک صنعتی تخصصی صنايع دستی و گردشگری در مازندران ايجاد مي شود

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از ساری و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی مازندران ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت : ایجاد شهرك صنعتی تخصصی صنایع دستی و گردشگری نقش مهم در درآمد و اشتغالزایی دارد و میتواند به رفع مشكلات اقتصادی و بیكاری و ایجاد توسعه و رونق شهرستان رامسر و استان كمك كند .

موسوی افزود : ایجاد خوشه صنعتی و كمك به رشد و توسعه آنها در جهت تولید و اشتغال ، از اهداف برنامه های شركت شهرك های صنعتی در حمایت از خوشه های صنعتی استان است .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود : با برنامه ریزی انجام شده و موافقت سازمان صنایع كوچك و شهرك های صنعتی ایران ، مجوز احداث و راه اندازی شهرك تخصصی گردشگری در شهرستان رامسر دریافت شد .

موسوی بیان داشت : شهرستان رامسر دارای جاذبه ها و قابلیت های فراوان بوده و بهترین مكان برای معرفی خوشه صنایع دستی و گردشگری استان است .

وی گفت : با راه اندازی شهرك تخصصی صنایع دستی و گردشگری ، شاهد ایجاد صنعت پاك و معرفی فرهنگ بومی این منطقه و استان و همچنین رشد اقتصادی خواهیم بود .

موسوی تأكید كرد : در بازدید مشترك با مدیركل صنایع دستی و گردشگری از منطقه رامسر ، موانع و مشكلات احتمالی ، شناسایی و برطرف خواهد شد .

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.