یاسوج؛

خشک کننده دو جداره کاغذ در گچساران ثبت اختراع شد

خشک کننده دو جداره کاغذ با استفاده از مکانیسم های انتقال حرارت تابشی، همرفت و جابه جایی در گچساران اختراع و ثبت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مدیر روابط عمومی شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خشک کننده دو جداره کاغذ از سوی رضا کیانی مسوول کارخانه تولید کاغذ کرافت از مقوا و کاغذ باطله در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و ثبت اختراع به شماره 86185 به ثبت رسید.

سید رضا رفیعی افزود: اختراع این دستگاه خشک کننده دو جداره کاغذ با استفاده از روش انتقال حرارت تابشی خدمت خوبی به صنعت تولید کاغذ محسوب می شود.

مخترع دستگاه خشک کننده دو جداره کاغذ بیان کرد: با اختراع این دستگاه هزینه تولید کاهش و در میزان مصرف آب صرفه جویی شده است.

رضا کیانی با بیان اینکه این دستگاه با حرارت مستقیم کار می کند افزود: برای جلوگیری از سوختن کاغذ در این دستگاه به جای بیلر از گرداننده دو جداره استفاده شده است.

وی بیان کرد: کاغذ کرافت برای کف مرغداری و نبشی های کاغذی، جعبه های کارتن، مجله، لوله های مقوایی و صنایع بسته بندی جعبه کفش و.. استفاده می شود.

کیانی ابراز کرد: کارخانه تولید کاغذ کرافت از مقوا و کاغذ باطله با اعتباری بیش از 27 میلیارد و 880 میلیون ریال اعتبار امسال راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: این کارخانه امسال در هفته دولت در زمینی به مساحت سه هزار و 400 متر مربع با زیربنای یک هزار و 200 متر مربع احداث شد که سالانه ظرفیت تولید 600 تن کاغذ را دارد.

کیانی ابراز کرد: 11 نفر در این کارخانه مشغول به فعالیت است که از زمان تاسیس تاکنون 100 تن کاغذ تولید کرده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/ب
برچسب ها: خشک کننده ، اختراع ، کاغذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.