ملی پوشان پرسپولیس بعد از بازگشت به ایران از روز پنج‌شنبه در تمرینات سرخپوشان حاضر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رامین رضائیان، کمال کامیابی نیا،طارمی و سوشا مکانی چهار بازیکن پرسپولیس که در تیم ملی حضور دارند بعد از بازگشت از گوام در تمرینات تیم پرسپولیس حاضر می‌شوند تا برای بازی با استقلال اهواز آماده شوند.
 
ملی پوشان پرسپولیس در بازی با گوام عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و چهار گل از 6 گل به گوام توسط پرسپولیسی‌ها زده شد. براین اساس باید دید آن‌ها روند خوبشان را در بازی‌های لیگ هم ادامه می‌دهند یا نه!
 
** جلسه برانکو با چند بازیکن پرسپولیس  
 
طبق شنیده‌ها برانکو قصد دارد بعد از بازگشت ملی پوشان پرسپولیس جلسه‌ای با رضائیان داشته باشد تا از جزئیات بازی نکردنش در جام حذفی مطلع شود. طبق شنیده‌ها رامین رضائیان برای بازی مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی تلاش برای بهبود وضعیت جسمانی‌اش نکرد. براین اساس این شائبه ایجاد شد که وی به توصیه کی‌روش بازی نکرده است.
به هر حال باید دید رضائیان چه پاسخی درباره این شایعات به وجود آمده دارد؟!
 
از سوی دیگر، برانکو قصد دارد یک جلسه هم با نور محمدی، بنگر و سوشا مکانی بگذارد تا سوتفاهمات ایجاد شده بین این سه نفر را برطرف کند.
در روزهای اخیر نورمحمدی و بنگر حمایت همه جانبه‌ای از رحمتی داشتند که باعث دلخوری مکانی شده است، بر این اساس قرار است که این سوتفاهمات برطرف شود تا مشکلی در تیم به وجود نیاید.
 
** قیم قانونی فرزندان نوروزی مشخص شد
 
کارهای قانونی انحصار وراثت مرحوم هادی نوروزی انجام شده و پدر آن مرحوم قیم قانونی هانی و هانا نوروزی شناخته شد.
براین اساس باشگاه پرسپولیس نیز طبق انحصار وراثت صورت گرفته باید سهم بازماندگان کاپیتان فقید پرسپولیس را از حمل مطالبات وی پرداخت کند. با توجه به درگذشت هادی نوروزی قبل از پایان قراردادش نگرانی‌هایی درباره نحوه محاسبه مطالبات وی وجود داشت.
 
** قول ویژه کفاشیان به طاهری
 
کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در نشست مدیران تیم‌ها به طاهری قول ویژه رسیدگی به امور داوری را داده است.
کفاشیان به این امر اذهان کرده که حق پرسپولیس در چند بازی ضایع شده و باید به این مسئله رسیدگی شود.
 
**حضور باقری در تمرینات کشتی فرنگی
 
کریم باقری چند روز پیش به تمرینات کشتی فرنگی رفته بود تا دیداری با محمدبنا داشته باشد.
وی درباره حضورش در تمرینات کشتی بیان کرده هدفم دیدن دوستانم از جمله محمدبنا بود به هرحال آرزوی موفقیت برای بنا و دوستانم در کشتی را دارم.
 
** امیرعابدزاده در تیررس سرخپوشان  
 
شنیده‌ها حاکی از آن است که به احتمال زیاد امیر عابدزاده در نیم فصل به پرسپولیس می‌پیوندد. با توجه به اینکه تیم پرسپولیس در درون دروازه‌ دچار مشکل است این امکان وجود دارد که پسر عقاب آسیا برای تقویت دروازه پرسپولیس به این تیم بیاید.
 
گفتنی است امیر عابدزاده سهمیه امید محسوب می‌شود و از این جهت مشکلی برای پرسپولیس به وجود نمی‌آید.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار