وزیر اطلاعات گفت: خوشبختانه امنیت خوبی در استان کردستان برقرار است و این جز با همدلی مدیران استان در حوزه های نظامی، امنیتی، قضایی و سایر دستگاه ها و درایت نمایندگی ولی فقیه میسر نیست.

به گزارش خبر نگارگروه استانهای  باشگاه خبر نگاران جوان از  سنندج،به نقل از سایت اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات، امروز دوشنبه در دیدار با سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان، افزود: همدلی مسئولان زمینه ساز ایجاد آرامش بیشتر در فضای کشور و پیش برد کارها می شود.

وی ادامه داد: مردم وقتی ببینند مسئولان با هم همدل و هم افزا هستند، دلگرم می شوند و دلگرمی مردم پیشرفت در امور استان و کشور را در پی دارد.
حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان هم ضمن خیر مقدم به وزیر اطلاعات از عملکرد دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و قضایی استان به ویژه تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) تقدیر کرد.

حجت الاسلام علوی صبح امروز وارد استان کردستان شد و در ابتدا با حضور در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان کردستان با حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی دیدار کرد.

وی در این دیدار سلام گرم ریاست جمهوری به مردم و مسئولان استان کردستان را ابلاغ کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.