مسوول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان با اعلام برنامه های هفته کتاب، از افتتاح ۱۰ کانون تازه تاسیس در سطح روستاهای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛ کامل گلباغی گفت:تشکیل ستاد هفته کتاب در استان، تقدیر از کتابداران، اعضا برتر و فعال حوزه مسجد و کتابخانه های مساجد، تهیه و توزیع برشور مسابقه یار مهربان در بین کانون های مساجد استان از جمله برنامه های این دبیرخانه در هفته کتاب پیش بینی شده است.
 
وی  ازافتتاح 10 کانون تازه تاسیس در سطح روستاهای استان خبر داد و افزود: این کانون ها به صورت نمادین و در راستای ترویج فرهنگی کتابخوانی افتتاح می شود.
 
گلباغی توزیع کتاب در بین کانون های مساجد، برگزاری مراسم نکوداشت و تجلیل از کتابداران نمونه کانون های مساجد استان، برگزاری مسابقات کتابخوانی و تجهیز کتابخانه های کانون های مساجد به تجهیزات کتابخانه را از دیگر برنامه های این دبیرخانه در  گرامیداشت هفته کتاب برشمرد.
 
وی همچنین به برگزاری دوره آموزشی کتابداران ویژه اعضای کانون های مساجد استان اشاره کرد و اظهار داشت: کلاس های آموزشی ویژه کتابداران کانون های مساجد استان همزمان به 27 آبان سال جاری در سنندج برگزار می شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.