فرمانده انتظامd شهرستان آمل از كشف بيش از 10 تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ سرهنگ" ولي الله گنجيان مقدم" گفت: در پي اجراي دستور مقام قضايي مبني بر بازديد از کارخانه چوب بري هاي سطح حوزه استحفاظي، عوامل گشت اين شهرستان در معيت عوامل منابع طبيعي به چوب بري ها چند نقطه از شهرستان سرکشي کردند.

وي ادامه داد: طي گشت زني هاي تلفيقي، ماموران موفق شدند، بيش از 10 تن انواع چوب آلات جنگلي قاچاق از نوع تسکا را در دو محل دپو كشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل خاطر نشان كرد: در اين راستا دو نفر از قاچاقچيان به نام هاي "ح- ب" و "ن- ي" دستگير شدند.که متهمان پس از تشكيل پرونده به مرجع قضايي تحويل شدند.

سرهنگ گنجيان عنوان داشت: طبيعت جزئي از حيات و زندگي انسان است که به امانت در اختيار نسلهاي قبل بوده و به مارسيده و ما نيز بايد آن را به نسل آتي تحويل دهيم.

وي با بيان اينکه براي حفظ اين جزء مهم از زندگي بايد همه همکاري کنند و احساس مسئوليت داشته باشند، افزود: در اين راستا همراهي و همكاري شهروندان در شناسايي و دستگيري مجرمان و متخلفان نقش بسيار مهمي در موفقيت پليس در اجراي ماموريت‎‌ها و توليد امنيت اجتماعي پايدار در جامعه خواهد شد.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: کشف ، قاچاق ، جنگل ، چوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.