یاسوج ؛

نامه رهبر معظم انقلاب در مساله برجام منشور و حجت است

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان این که ملت و مسئولان ایران اسلامی در روحیه اسکتبارستیزی همدل اند، گفت: نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره برجام برای تمام مردم و مسئولان منشور و حجت است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، غلامرضا تاجگردون با اشاره به تقسیم های اسلامی و آمریکایی درباره برجام که از سوی برخی افراد مطرح می شود، افزود: استکبارستزی و اندیشه مبارزه با ظلم محور همدلی و وفاق ملی در ایران بین تمام اقشار است.

وی با یادآوری رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و نامه اش به مسئولان درباره برجام افزود: نباید حساس ترین مساله کشور محل اختلاف شود.

تاجگردون ابراز کرد: عزم استکبارستیزی در روحیه ملت و مسئولان ایران اسلامی همیشگی بوده است و هزاران نفر در دوران مبارزه با رژیم ستم شاهی و جنگ تحمیلی برای این مساله جان خود را از دست داده اند.

تاجگردون اظهار کرد: ایران تنها در موضوع هسته ای با آمریکا به توافق رسیده است و درباره سایر مسائل هیچ مذاکره ای با آمریکا ندارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بر بسته شدن تمام راه های نفوذ دشمن در موضوع برجام تاکید کرد و گفت: کوچک ترین غفلتی در این زمینه نابخشودنی است.

وی بیان کرد: نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره برجام برای تمام مردم و مسئولان منشور و حجت است.

تاجگردون با برشمردن پیامدهای مثبت برجام براقتصاد ایران اسلامی تصریح کرد: توافق هسته ای ایران با قدرت های جهانی برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: برخی زوایای مثبت برجام برای ملت هنوز روشن نشده است.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: رهبری ، برجام ، منشور ، حجت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.