فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اينكه كاركنان نيروی انتظامی سربازان ولايت هستند، گفت: خدمت در جامعه اسلامي، توفيق الهی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛سردار «احمدعلی گودرزی» در جلسه جمع بندی نهایی نظارت تخصصی شهرستان کازرون، بیان کرد: استراتژی نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره مبارزه با استکبار جهانی بوده و خواهد بود. 

وی ادامه داد: با اقدامات انجام شده، آمار جرائم کارکنان انتظامی شهرستان کازرون در ۷ ماه گذشته کاهش ۴۸ درصدی داشته است. 

سردار «گودرزی» با بیان اینکه افتخار ما این است که سرباز ولایت هستیم، خاطرنشان کرد: باید در هر پست و مقام، مسئولیت خود را به خوبی انجام دهیم. 

فرمانده انتظامی استان فارس با تأکید بر اینکه اقتدار پلیس با اقدامات مناسب افزایش می‌یابد، افزود: از تلاش‌های صورت گرفته توسط فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان کازرون تقدیر و تشکر می‌کنم. 

وی با اشاره به لزوم اجرای طرح‌های انتظامی و به ویژه طرح پاک سازی نقاط آلوده به مواد مخدر در سطح شهرستان، گفت: بسیاری از معضلات جامعه ریشه در مواد مخدر دارد. 

سردار «گودرزی» با تأکید بر استفاده از ظرفیت مردم و همچنین پلیس افتخاری در اجرای مأموریت‌های محوله، تصریح کرد: ‌بزرگ‌ترین سرمایه پلیس اعتماد مردم است. 

فرمانده انتظامی استان فارس بر لزوم استفاده بهینه از امکانات موجود و همچنین صرفه جویی در راستای تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی تأکید کرد. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف
 

برچسب ها: خدمت ، جامعه ، اسلامی ، توفیق ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.