استاندار و مسئولان مازندران با کشتی گیران اعزامی استان به المپیک ۲۰۲۴ پاریس دیدار کردند.

استاندار مازندران به همراه ۳ تن از نمایندگان مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون کشتی باکشتی گیران مازندرانی ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس دیدار کردند.

عمران عباسی و علی کشوری نمایندگان قائمشهر، سوادکوه و جویبار، رضا حاجی پور نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی، علی رجبی مدیرکل ورزش و امید شایگان رئیس هیات کشتی استان مازندران بهرام موسوی نایب رئیس هیات کشتی مازندران، دادگر عضو هیات رئیسه هیات کشتی مازندران، بابک بهمنی رئیس هیات کشتی آمل در این دیدار، نوری را همراهی می‌کردند.

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در این دیدار با اشاره به اینکه ۴۰ درصد کشتی گیران ما در المپیک ۲۰۲۴ پاریس مازندرانی هستند گفت: این بیانگر غنا و ظرفیت بالای کشتی مازندران است.

او افزود: این تنها بخش کمی از ظرفیت مازندران است و باید برای گسترش ورزش اول کشور در مازندران باید به احداث خانه‌های کشتی در مازندران توجه ویژه‌ای شود.

دبیر همچنین با بیان اینکه ملی پوشان از دغدغه معیشتی و شغلی رنج می‌برند خواستار پیگیری مشکلات قهرمانان کشتی شد.

استاندار مازندران هم ورزش مازندران را طلایه دار ورزش کشور برشمرد و گفت: باید به ورزش مازنداران نگاه ملی شود.

نوری همچنین حمایت از قهرمانان را وظیفه اصلی دولت برشمرد و افزود: برای مشکلات قهرمانان کشتی اقدامات عاجل صورت خواهد گرفت.

علی رجبی مدیرکل ورزش مازندران هم با اشاره به اینکه رقابت‌های کشتی فرنگی در تاریخ ۱۵ مرداد و کشتی آزاد در ۱۸ مرداد در المپیک پاریس آغاز می‌شود ،گفت: در رشته آزاد رحمان عموزاد، حسن یزدانی و امیرحسین زارع و در فرنگی هم محمدهادی ساروی ۴ کشتی گیر مازندرانی حاضر در این رقابت‌ها هستند.

او در ادامه افزود: کشتی گیران مازندرانی با کسب ۱۳ نشان بیشترین مدال‌های کشتی ایران را در ادوار مختلف المپیک بدست اورده اند.

امید شایگان رئیس هیات کشتی استان مازندران که در المپیک هم مسئولیت سرپرستی تیم ملی کشتی فرنگی را نیز به عهده دارد در این دیدار ،گفت: ۴ کشتی گیر، ۱ سرمربی، ۴ مربی، ۱ داور، ۱ سرپرست و ۱ خبرنگار و در مجموع ۱۲ نفر، اعضای مازندرانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی اعزامی به بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس هستند.

در پایان این آئین با تقدیم هدایای ارزشمندی از ملی پوشان مازندرانی اعزامی به المپیک پاریس تقدیر به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار