شیراز؛

برخورد قاطعانه با آرايشگاه‌های مروج مصرف مواد مخدر

با آرايشگاه‌های مروج مصرف مواد مخدر در قالب قرص‌هاي لاغري برخورد قاطعانه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: مهلك‌ترين ضربه مواد مخدر از هم پاشيدن كانون خانواده و در ادامه آن بروز آسيب‌هاي اجتماعي گسترده در سطح جامعه خواهد بود.

به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس، محمدرضا ابراهيمي در همايش پيشگيري از اعتياد ويژه صاحبان و متصديان صنف آرايشگران زنانه به نقش تاثيرگذار و اساسي زنان در حفظ كيان خانواده اشاره و اظهار کرد: خانواده به عنوان كوچكترين و البته اثر گذارترين واحد اجتماعي نقش قابل توجهي را در شكل‌گيري جامعه سالم و هدايت آن در مسير صحيح ايفاء مي‌كند. 

وي ادامه داد: بايد با اشاعه آموزش‌هاي صحيح و مبتني بر اصول علمي از پيشروي برخي جرائم اجتماعي از جمله اعتياد به مواد مخدر كه مي‌تواند منشاء وقوع بسياري از اتفاقات ناگوار اجتماعي و از بين رفتن قُبح مصرف مواد مخدر بويژه در بين زنان باشد جلوگيري كنيم.  

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: با آرايشگاه‌هايي كه مروج افكار غلط در لواي تناسب اندام و زيبايي كاذب هستند و سعي دارند زمينه مصرف مواد مخدر در قالب قرص‌هاي لاغري را ترويج دهند از طريق دستگاه‌هاي ذيربط برخورد قاطعانه صورت خواهد پذيرفت. 

ابراهيمي به خطرات ناشي از مصرف مواد مخدر اشاره کرد و گفت: مهلك‌ترين ضربه مواد مخدر از هم پاشيدن كانون خانواده و در ادامه آن بروز آسيب‌هاي اجتماعي گسترده در سطح جامعه خواهد بود. 
 
وي بيان کرد: مشاركت و همراهي عموم مردم در مسير مبارزه با مواد مخدر نوعي دلگرمي براي متوليان امر خواهد بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.