اصفهان؛

تجربیات کار آفرینان موفق برای جوانان

همایش کار آفرینان موفق برای جمعی از جوانان استان برگزار شد.

تجربیات کار آفرینان موفق برای جوانانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان همایش در مسیر موفقیت با حضور علی محمد رجالی یکی از کار گزاران موفق اصفهان و بنیانگذار اولین مجتمع پتروشیمی خصوصی کشور در اتاق بازرگانی برگزار شد.

وی گفتباید طرح هایی که ارائه می شود مطابق با نیاز جامعه باشد و هچنین میتوانیم برای بازسازی و نوسازی کارخانجات کشور و دستگاه های مورد نیاز آنها طرح هایی اجرا کنیم.

رجالی با بیان اینکه کشور ما و به ویژه شهر ما توریست پذیر است بیان کرددر حال حاضر در ایران نیاز به ۱۰هزار مترجم میباشد,که این خود نوعی ایجاد اشتغال محسوب میشود, به گونه ای که با آموختن زبان های دیگر میتوانیم مترجمی برای این توریست ها باشیم .

وی ادامه داد: ما امروز حدود ۴میلیون جوان مدرک به دست داریم و تنها دریافت مدرک به درد جامعه ی ما نمیخورد و هر کسی در هر رشته ای که هست باید دنبال هنری به غیر از درس برود.

رجالی بیان کردنباید در کشور به نفت متکی باشیم چرا که نفت روزی تمام خواهد شد و بهتر است هزینه ی نفت را صرف زیر ساخت هایی همچون ساخت قطار های پر سرعت بکنیم و ریل پرور بشویم.

وی افزود:جوانان باید به دنبال صادرات یک کالای خاص در سطح شهر و بعد از آن در کل کشور بروند.

رجالی گفت باید به دنبال محصولی برویم که حداقل تا ۱۰سال آینده نیاز جامعه ی ما باشد.

وی در پایان تصریح کردجوانان نباید نا امید شوند و حتی ممکن است در ابتدای راه شکست بخورند اما باید در نظر بگیرند که شکست مایه ی ترقی است.

گفتنی است این همایش هر ماه با حضور یک کار آفرین موفق برگزار خواهد شد .  

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت
برچسب ها: همایش ، در مسیر ، موفقی ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.