مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان از برگزاری دوازدهمین کنفرانس بین المللی با موضوع مسوولیت اجتماعی و آینده پژوهی روابط عمومی دی ماه امسال در تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، نقی عظیمی زاده از برگزاری دوازدهمین کنفرانس بین المللی در تهران خبر داد و گفت: این کنفرانس با همت انجمن متخصصان روابط عمومی کشور و با همکاری انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی و دانشگاه های تهران، علامه طباطبائی، امام صادق(ع)، آزاد اسلامی، سوره و صدا و سیما در مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک در تاریخ 6 دی ماه برگزار می گردد.

وی با تاکید براینکه بسترهای ارزشمندی برای آموزش های حرفه ای دست اندرکاران حوزه روابط عمومی مهیا شده است، خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در کنفرانس از امتیاز دریافت گواهینامه بین المللی با امضا و آرم برخی دانشگاه های معتبر، انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی بهره مند خواهند شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان یادآور شد: مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کرمان از این فرصت آموزشی که فراهم شده است نهایت بهره را ببرند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: فرصت ، روابط عمومی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.