کرمان؛

مشارکت مردم کرمان در پروژه های بزرگ شهری

رییس اداره درآمدهای شهرداری کرمان گفت: مردم کرمان در یک اقدام بی سابقه در اجرای پروژه های عظیم و بی سابقه عمرانی شهر کرمان مشارکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ ،سیدعلی موسوی با تقدیر از حمایت همه جانبه شهروندان کرمانی از پروژه های بزرگ شهری افزود : با فراخوان شهرداری،شهروندان کرمانی به این دعوت پاسخ داده و با پرداخت عوارض سالیانه خودرو در تامین منابع مالی این پروژه ها مشارکت کردند.

وی با اشاره به استقبال مردم کرمان از این فراخوان افزود: به دلیل استقبال شهروندان کرمانی، اداره درآمدهای شهرداری کرمان با ایجاد دو شیفت، ساعات کاری خود را افزایش داد.

موسوی با بیان این که بستر کار برای خدمات رسانی به شهروندان آماده شده خاطرنشان کرد: بیش از یک ماه زمان، فرصت مناسبی بوده و فعلا نیازی به تمدید مهلت پرداخت عوارض سالیانه خودرو نیست.

رییس اداره درآمدهای شهرداری کرمان از جریمه 2درصدی عدم پرداخت عوارض سالیانه خودرو به ازای هر ماه خبر داد و گفت: عوارض سالیانه خودرو مصوب مجلس شورای اسلامی بوده و جریمه آن قابل بخشودگی نیست.

 موسوی به پرداخت بهموقع عوارض خودرو از سوی اکثر شهروندان کرمانی اشاره کرد و افزود: پرداخت به موقع عوارض، شهروندان را از پرداخت جریمه 24درصدی معاف کرده و دریافت شانس جایزه 10درصدی خوش حسابی آن ها را افزایش می دهد.

وی از شهروندان خواست هزینه خدمات مراکز فنی خودرو را طبق قیمت مصوب شورای اسلامی شهر کرمان پرداخت کرده و دریافت مازاد بر قیمت مصوب را به شهرداری اعلام کنند تا با مراکز متخلف برخورد قانونی صورت گیرد.

موسوی در پایان ضمن درخواست از شهروندان برای پرداخت به موقع عوارض سالیانه خودرو، نوسازی و خدمات شهریاز برگزاری مراسم جشنی در تشکر از شهروندان خوش حساب در پرداخت عوارض شهرداری بعد از ماه صفر خبر داد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: مشارکت ، مردم ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.