صبح امروز و همزمان با سراسر کشور، تظاهرات مردمی و حماسی یوم الله 13 آبان در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همزمان با سراسر کشور، تظاهرات حماسی و مردمی یوم الله 13 آبان با شعار «مبارزه با استکبار یک شعار همیشگی است» و با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و فریادهای دشمن شکن و کوبنده «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و ... از ساعت 9:30 صبح امروز چهارشنبه در 42 نقطه چهارمحال و بختیاری و به صورت ویژه در مراکز شهرستان های 9 گانه این استان برگزار شد.

این تظاهرات در شهرکرد (مرکز استان) از میدان 12 محرم به محل تجمع عاشورائیان استکبارستیز در میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) با سخنرانی حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

اجرای سرود استکبارستیزی توسط جمعی از دانش آموزان و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل، از برنامه های جنبی این مراسم بود.

در این مراسم همچنین پیکر مطهر سردار عزت الله سلیمانی مرغملکی، از شهدای مدافع حرم که 4 روز قبل در حین مأموریت مستشاری در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل گشت، بر روی روی دستان مردم ولایتمدار، شهید پرور و استکبار ستیز تشییع شد.

گفتنی است یوم الله 13 آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا با عنوان «روز دانش آموز» و « روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری شده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.