شهرکرد؛

آیین وداع با شهید مدافع حرم در مصلای امام خمینی شهرکرد

آیین وداع با سردار شهید عزت الله سلیمانی مرغملکی از شهدای مدافع حرم، امشب در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ آیین وداع با سردار شهید عزت الله سلیمانی مرغملکی از شهدای مدافع حرم، امشب در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

پیکر مطهر این شهید گلگون کفن هم از ساعت 9 صبح فردا چهارشنبه همزمان با تظاهرات 13 آبان از میدان 12 محرم به طرف حرم مطهر امامزادگان دو معصوم (س) شهرکرد با شرکت اقشار مردم تشییع و پس از اقامه نماز توسط نماینده ولی فقیه در استان، برای خاکسپاری به گلزار شهدای زادگاهش روستای مرغملک (در 45 کیلومتری شهرکرد) منتقل می شود.

سردار شهید عزت الله سلیمانی مرغملکی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س)، 3 روز قبل در حین مأموریت مستشاری در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

پیکر این شهید والامقام، صبح امروز با استقبال رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، مسئولین استانی و جمعی از همرزمان، ایثارگران و خانواده های معظم شهداء، وارد فرودگاه شهرکرد شد.

شهید سلیمانی از یادگاران دوران دفاع مقدس و فرمانده گردان تکاوری حضرت امیر (ع) تیپ 44 قمر بنی هاشم (ع) سپاه چهارمحال و بختیاری بود که در مبارزه با منافقین، گروهک های دموکرات، کومله و پژاک حضور چشمگیر و مؤثری داشت.

این شهید عزیز 45 سال سن داشت و سه فرزند از ایشان به یادگار مانده است.

شهید عزت الله سلیمانی دومین شهید مدافع حرم مطهر از چهارمحال و بختیاری است و همچنین در سال 91 نیز شهید علی عسگری طاقانکی به عنوان نخسین شهید مدافع حرم از این استان، در سوریه به فیض شهادت رسید.  

 گفتنی است روستای مرغملک از توابع بخش لاران شهرستان شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.