رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس ضمن رصد و نظارت بر چگونگی اجرای برجام، دولت را در اجرای هرچه بهتر آن یاری می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علاء الدین بروجردی در سفر به شهرکرد برای شرکت در آیین یادواره 288 شهید شهرستان لردگان افزود: پس از تصویب برجام در مجلس، مقام معظم رهبری با ابلاغ نامه بسیار مهمی به رئیس جمهوری، نظرات و رهنمودهای بسیار صریح و شفاف خود درخصوص اجرای برجام را اعلام فرمودند.

وی اضافه کرد: مجلس نیز به طور دقیق نسبت به تحقق فرامین مقام معظم رهبری در خصوص برجام تاکید داشته و الزامات ابلاغ شده از سوی ایشان را مورد توجه قرار می دهد.

بروجردی گفت: ساختاری برای نظارت بر اجرای برجام در مجلس تدوین شده که مسئولیت آن به کمیسیون امنیت ملی مجلس محول شده و تمام تلاش ما بر این است تا دقت و درایت لازم را در این خصوص به کار گیریم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ضمن تحقق شعار سال مبنی بر همدلی و همزبانی باید تلاش کرد تا در راستای هشدارهای مقام معظم رهبری مبنی بر طراحی دشمن برای نفوذ در کشور، نسبت به اجرای این مسئولیت مهم اهتمام ویژه داشته و زمینه سوء استفاده دشمن ایجاد نشود.

بروجردی همچنین با اشاره به برگزاری مذاکرات سوریه در وین افزود: این مذاکرات باید زمینه ای باشد تا مردم سوریه بتوانند برای آینده کشورشان، خودشان تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.