رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تأمین مسکن از نیازهای مهم مددجویان زیرپوشش این نهاد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ پرویز فتاح در سفر به شهرکرد در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری، تأمین مسکن را از نیازهای مهم مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) دانست و خواستار حمایت استانداران در واگذاری زمین برای این منظور شد.

وی افزود: با همکاری و مساعدت استانداران و مسکن و شهرسازی در واگذاری زمین، پرداخت کمک بلاعوض و تسهیلات، مشکل مسکن مددجویان زیرپوشش این نهاد در شهرها و روستاها رفع می شود.

فتاح ابراز امیدواری کرد: این طرح به عنوان طرحی دراز مدت و پایدار، با موفقیت انجام شود.

وی همچنین از آمادگی کمیته امداد امام خمینی (ره) برای خرید مسکن مهر مازاد در استان ها برای رفع مشکل مسکن مددجویان خبر داد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، رویکرد اصلی این نهاد را توانمندسازی و خوداتکایی مددجویان زیرپوشش برای خارج شدن از چرخه حمایتی بیان کرد.

فتاح، افزایش پرداخت تسهیلات خوداشتغالی و اشتغالزایی به مددجویان با بررسی کارشناسی را از دیگر برنامه های کمیته امداد برشمرد و گفت: تسهیلات خوداشتغالی این نهاد نسبت به سال قبل 1.5 برابر افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: امسال برای حمایت از اشتغال مددجویان روستایی زیرپوشش، تراکتور و وانت بار خریداری شده تا در اختیار آنان قرار گیرد.

فتاح گفت: در طرح واگذاری خودرو به مددجویان روستایی، پس از تحویل خودرو، به صورت اقساطی مبلغ خودرو را پرداخت می کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در سفر یک روزه به شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار و تعدادی از خانواده های مددجویان این نهاد دیدار کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.