ویژه برنامه های یوم الله 13 آبان در استان چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، از پیش بینی اجرای ویژه برنامه هایی به مناسبت یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

علی گرجی گفت: تظاهرات حماسی و مردمی این روز با شعار «مبارزه با استکبار یک شعار همیشگی است» از ساعت 9:30 صبح فردا چهارشنبه در 42 نقطه استان چهارمحال و بختیاری و به صورت ویژه در 9 مرکز شهرستان برگزار می شود.

وی همچنین از به آتش کشیدن 42 پرچم آمریکا و انتخاب 13 آدمک شیطانی در طرح استکبارستیزی 13 آبان در استان خبر داد و افزود: 13 پرچم آمریکا و 13 پرچم اسرائیل در شهرکرد به آتش کشیده خواهد شد.

گرجی اضافه کرد: مسابقه ساخت آدمک‌های شیطانی استکبار هم به منظور نشان دادن روحیه انقلابی و ضداستکباری مردم ولایتمدار استان خصوصاَ دانش آموزان عزیز در بخش‌های «آدمک‌های شیطانی، عکس و کاریکاتور» طراحی و اجراء می‌شود.

رئیس ستاد بزرگداشت 13 آبان ماه در چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه هنرمندان هم‌استانی می‌توانند با ساخت یک اثر هنری از آدمک‌های استکبار در این مسابقه شرکت کنند گفت: آدمک‌های ساخته شده در تظاهرات و تجمع حماسی عاشورائیان استکبارستیز ارزیابی و امتیاز بندی می‌شود.

وی افزود: هنرمندان عزیز می‌توانند کاریکاتور و حداکثر 5 قطعه از بهترین عکس‌های خود را از تظاهرات و تجمع عاشورائیان استکبارستیز سراسر استان تا پایان وقت اداری روز شنبه 16 آبان‌ماه به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تحویل دهند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.