عملیات ساخت شهرک فناوری آزاد (شفا) با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در شهرکرد آغاز شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز شهرکرد؛ در آیینی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور، عملیات ساخت شهرک فناوری آزاد (شفا) از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد آغاز شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این آیین گفت: این شهرک که تا دو سال آینده به بهره برداری می رسد، یکی از مجموعه شهرک های 30 گانه این دانشگاه در کشور خواهد بود.

حمید میرزاده افزود: این شهرک ها زمینه توسعه فناوری و حمایت از محققان دانشگاهی را فراهم می کند تا ایده های خود را تبدیل به محصول کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری هم گفت: این شهرک فناوری با اعتباری افزون بر 10 میلیارد ریال، در زمینی به مساحت 5 هکتار در مزرعه آموزشی تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد ایجاد می شود.

عبداله قاسمی پیربلوطی افزود: این شهرک پس از افتتاح، به عنوان یکی از مراکز تولید علم در کشور، محل استقرار شرکت های دانش بنیان برای تولید، کارآفرینی و درآمدزایی خواهد بود.

وی اضافه کرد: پیشرفت در بحث پژوهش و علم و فن آوری در داخل و خارج از کشور، از سیاست های کلان دانشگاه آزاد اسلامی است.

در آیین آغاز عملیات ساخت شهرک فناوری آزاد (شفا) در شهرکرد، اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی کشور، استاندار چهارمحال و بختیاری، چهار نماینده این استان در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار، رؤسای دانشگاه های استان و جمعی از پژوهشگران حضور داشتند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.