رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی استان گفت:تا کنون 31 ورزشکار استان در رده های سنی مختلف به اردوههای تیم ملی اعزام شده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ؛ محمد فرحی گفت: از این تعداد 6 ورزشکار از بانوان استان هستند که در رشته های کشتی آلیش ، هندبال و سنگنوردی در اردوههای مختلف تیم ملی به تناوب حضور داشته اند.

وی نبود پایگاه قهرمانی ، خوابگاه ورزشی و اماکن ورزشی استاندارد را از جمله مشکلات ورزش استان دانست و گفت: تکمیل پروژ ه های ورزشی نیمه تمام استان به 85 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در صورت تامین این رقم گامهای بزرگ در توسعه اماکن ورزشی خراسان شمالی برداشته خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 78 پروژه ورزشی نیمه تمام در استان وجود دارد که از مهمترین این موارد میتوان به استادیوم 15 هزار نفری تخته ارکان و مجموعه های ورزشی شیروان و مانه و سملقان اشاره کرد.

رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی استان از تامین اختصاص بودجه ورزشگاه تختی بجنورد جهت تجهیز و تکمیل این ورزشگاه خبر داد و گفت: مبلغ 2 میلیارد تومان جهت مصنوعی کردن زمین چمن و گسترش جایگاه تماشاگران و فنس کشی این مجموعه اختصاص یافته که پیش بینی می شود با تزریق این مبلغ تا پایان سال جاری شاهد مصنوعی شدن چمن ورزشگاه تختی بجنورد باشیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.