مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت فرارسیدن روز 13 آبان ، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ در این پیام آمده است:

13 آبان ماه، برگ زرین رویدادهای سرنوشت ساز تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، پگاه تبلور غیرت و همت فرزندان بیدار دل ایران اسلامی در پاسداشت ارزش های دینی و ملی ، روز نماد دانایی و اقتدار است.

روزی که دانش آموزان به لطافت شبنم های پاک سحر ، نماز عشق را به جماعت بپا نمودند و زیبنده ترین درفش شهامت و شجاعت را برافراشتند زیرا پایداری و رشادت در صحیفه زندگی شان، راه درست زیستن بود.

عدالت بالیدن گرفت و بهار در زمستان از راه رسید. یاد و خاطره تمامی فرزندان غیور انقلاب اسلامی را گرامی می داریم .آنان که خالصانه در معامله با خدای منان و در راه سرافرازی وطن ، جان ارزشمند خویش را هدیه نمودند.

اینجانب روز دانش آموز که مصادف با سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا می باشد را به تمامی گل های با طراوت بوستان آموزش و پرورش سراسرکشور عزیزمان به ویژه فرزندان خوبمان در استان کرمان تبریک و تهنیت عرض نموده و براین باوریم که عزت،سرافرازی و شکوه ایران اسلامی و حاکمیت ارزش ها و کرامت انسانی به عزم وهمت و تلاش نوجوانان و جوانان وابسته است که "صداقت درگفتار" ، " تعادل در رفتار" و "امید به پروردگار" را سرلوحه زندگی خویش قرار می دهند.

درخاتمه از تمامی فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان عزیز دیار کریمان دعوت می کنم چون همیشه همگام با ملت غیور ایران اسلامی ضمن تجدیدبیعت با آرمان های مقدس حضرت امام خمینی (ره)و دستاوردهای انقلاب اسلامی ، تبعیت همه جانبه از رهنمودهای ارزشمند و داهیانه ی مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) با عزمی استوار ،پرشور و باشکوه در مراسم این روز شرکت نموده و باردیگراقتدار و شکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان اثبات نمایند.

انتهای پیام/گ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.