رئیس اداره ارزیابی و عملکرد آموزش و پرورش استان کرمان از تشکیل تیم بازرسی ویژه آموزش و پرورش استان کرمان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حمید رضا میر موسی با اعلام این خبر گفت: ارزیابی عملکرد زمینه هوشمندی سیستم و برانگیختن افراد در جهت رفتار و عملکرد مطلوب را فراهم می سازد.

با بیان اینکه ارزیابی عملکرد بستر مناسب برای گرد آوری اطلاعات برای مدیران در تصمیم گیری ها می باشد ،خاطر نشان کرد: بخش زیادی از اطلاعات لازم برای تصمیم گیری در زمینه های مدیریتی از طریق اندازه گیری و ارزیابی عملکرد فراهم می شود.

میر موسی با تاکید بر نگاه علمی و کارشناسی شده در حوزه ارزیابی و عملکرد، اظهار داشت: ارزیابی عملکرد نقش بسزایی در بازخورد اهداف و برنامه های آموزش و پرورش دارد.

وی توجیه و هدایت واحد های اجرایی ادارات و مدارس، ارتقا فرهنگ پاسخگویی و شفاف سازی و آگاهی از وضعیت عملکرد حوزه های اجرایی را از مهم ترین اهداف تشکیل تیم بازرسی ویژه آموزش و پرورش استان برشمرد.

رئیس اداره ارزیابی و عملکرد آموزش و پرورش استان کرمان بر تدوین برنامه عملیاتی مدارس و ادارات اموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: ارزشیابی مدیران و کارشناسان ادارات بر اساس برنامه عملیاتی انجام می شود.

حمید رضا میر موسی از ارزشیابی ادواری مدیران ادارات آموزش و پرورش و مدارس خبر داد و بر توانمندسازی معلمان ومدیران در ارتباط با فعالیت های مرتبط خود تاکید کرد.

میر موسی اظهار داشت: سنجش ، بازرسی ، ارزش گذاری و قضاوت در خصوص عملکرد حوزه های اجرایی بر اساس قوانین و مقررات ،معیار های اثر بخشی، کارآیی، اخلاقی منجر به ارتقا کیفیت خدمات ادارات دولتی و رضایت ارباب رجوع می شود.

وی افزود: تیم بازرسی ویژه آموزش و پرورش استان به پیشنهاد مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به منظور بهبود، اصلاح، سنجش و نظارت عملکرد، مطابق با برنامه های ازپیش تعین شده تشکیل گردیده و در حال فعالیت است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.