مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به وجود بیش از 4 هزار و 700 فضای آموزشی درکرمان گفت: 60 درصد مدارس استان نیاز به بازسازی و مقاوم سازی دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از کرمان ؛ محمد محسن بیگی در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش استان با بیان اینکه 40 درصد از فضا های آموزشی در استان کرمان از وضعیت نسبتاً خوبی برخوردار هستند، افزود: 30 درصد مدارس تخریبی و 30 درصد از آنها نیاز به بازسازی و مقاوم سازی دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر استفاده از ظرفیت خیران مدرسه ساز در استان تأکید و خاطر نشان کرد: مردم باید در فعالیت های آموزش و پرورش سهیم باشد چرا که هروقت کارها به مردم واگذار شده نتایج خوبی در پی داشته است.

محسن بیگی با اشاره به را ه اندازی مجامع خیران مدرسه ساز در شهرستان ها و مناطق استان، تصریح کرد: از کمک های خیران در تهیه نوشت افزار، لباس دانش آموزان بی بضاعت، کمک به تحصیل دانش آموزان و امر مدرسه سازی استقبال می کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بر تشکیل کمیته مشترک آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس به منظور نیاز سنجی پروژه های آموزشی و پیگیری تکمیل پروژه های نیمه تمام در استان تاکید کرد.
محسن بیگی یادآور شد: هرنوع ساخت و ساز در مدارس باید با هماهنگی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان صورت گیرد.

محسن بیگی با اشاره به وجود بیش از 4 هزار و 700 فضای آموزشی در استان، خاطر نشان کرد: اختصاص 2 درصد از بودجه عمرانی استان به آموزش و پرورش با توجه به آمار زیاد فضاهای آموزشی و هزینه نگهداری این فضا ها مبلغ ناچیزی است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت

برچسب ها: بازسازی ، مدارس ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.