کرمان؛

آموزش آشنایی بامسائل حقوقی، به بیش از3700نفردر آموزش وپرورش کرمان

معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان از آموزش3700 نفر از دانشجو معلمان، دانش آموزان و اولیاء و مربیان دانش آموزان در سه مقطع تحصیلی مدارس دخترانه و پسرانه نواحی 1 و 2 آموزش و پرورش کرمان؛ خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری، حمید خالقی افزود :ایندوره های آموزشی در خصوص مسائلپیشگیری از وقوع جرائم و آسیب های اجتماعی طی18 جلسهدردانشگاه فرهنگیان و مدارس ناحیه 1 و 2 آموزش و پرورش شهرکرمان در سه ماهه دوم سال تحصیلی 94-93 با حضور اساتید مجرب که ازقضات باتجربهو توانمند دادگستری استان کرمانمی باشند برگزار شده است.

وی اعلام کرد:در این دوره ها اساتید به آموزش درخصوصمسائل حقوقیوکیفریقبل از ازدواج و بررسی آسیب های اجتماعی در خانواده و راهکارهای تعالی و تحکیم خانواده پرداختند و علل و عوامل طلاق و فروپاشی خانواده و ظهور جرائم ناشی از وقوع طلاق و فرزندان طلاق را بیان نمودند.

خالقی افزود:درسطح مدارس شهر کرمان نیز آموزش هایی ازجملهآسیب های فضای سایبری و فن آوری های نوین ارتباطیبویژه ماهواره و موبایل ،جرایم رایانه ای،آسیب های خشونت، اخلاق و عفت عمومی ،اعتیاد به مواد مخدر و الکل و آسیب های آن وسرقتوانواع سرقت های الکترونیکی و حدود و مجازات آنبه دانش آموزان ارائه گردیده است.

این مقام قضایی گفت:ارائه توصیه ها و راهکارهایی برای پیشگیری از کم رنگ شدن عواطف و احساساتو طلاق عاطفیدر خانواده هاو ارائه راهکار جهت کاهش و پیشگیری از وقوع جرائم، انحرافات و آسیب های اجتماعیدر دانش آموزان، نیز از دیگر بخش های این دورهای آموزشی بوده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.