معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری طرح شهاب در پایه چهارم مدارس ابتدایی ناحیه یک کرمان طی سال تحصیلی 95-94 خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، حمید موذن زاده در نشست توجیهی ستاد اجرایی طرح شهاب استان کرمان که با حضور اعضا و رییس بنیاد نخبگان استان در دفتر معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان برگزار شد ، از این طرح به عنوان راهی برای شناسایی و هدایت استعداد های برتر دانش آموزان در پایه چهارم ابتدایی نام برد.

وی گفت: این طرح در سال تحصیلی 94-93 با پوشش 2 هزار و 190 دانش آموز پایه چهارم ابتدایی در 103 مدرسه ی شهرستان زرند اجرا شده است.

موذن زاده ، فراهم کردن زمینه های هدایت مطلوب تر استعداد های برتر ، توسعه و رشد این استعداد ها ، بهبود مستمر برنامه های آموزشی به منظور ارتقاء کیفیت فعالیت های آموزشی و ایجاد سیستم ها و ساختار های پشتیبانی از استعدا دهای برتر را از مهم ترین اهداف طرح شهاب برشمرد.

ویبا اعلام اینکه طرح شهاب استعداد های دانش آموزان را در محیط عادی و طبیعی مدرسه و کلاس درس شناسایی می کند ، افزود: این طرح زمینه های کشف و شناسایی، تربیت وهدایت استعداد های برتر دانش آموزان در همه دوره های تحصیلی و مناطق کشور را فراهم می سازد.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: طرح ، شهاب ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.