رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اعلام کرد: امسال حدود 6هزار نفر از دانش آموزان پایه های چهارم و پنجم ابتدایی زیر پوشش طرح شهاب قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززنجان؛جمال رحمتی میگوید:این طرح نخستین بار در استان زنجان در شهرستان خرمدره اجرا شد و طی آن 850 دانش آموز پایه چهارم تحت پوشش قرار گرفتند.

وی اعلام کرد: امسال هم سه هزار و 800 نفر از دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی ناحیه دو زنجان تحت پوشش طرح حجاب قرار گرفته اند.

رحمتی افزود: علاوه بر این، یک هزارو 800 دانش آموز در پایه های چهارم و پنجم شهرستان خرمدره نیز از طرح شهاب بهره مند میشوند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه طرح شهاب با همکاری بنیاد ملی نخبگان در مدارس سراسر کشور اجرا می شود گفت : این طرح در صدد است با شناسایی وغربال استعدادهای برتر از دوره چهارم ابتدایی تا پایان دوره دوم متوسطه هدایت تحصیلی آنان را به طور برنامه ریزی شده و هوشمندانه بر عهده گیرد.

بر اساس شیوه نامه طرح «شهاب» پایه چهارم ابتدایی مناسب ترین زمان برای پیاده سازی برنامه های طرح است و هزینه های مورد نیاز آنرا نیز بنیاد ملی نخبگان تامین می کند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.