رییس بنیاد نخبگان استان کرمان گفت :در طرح شهاب با همکاری آموزش و پرورش ، استعداد کلامی ، ریاضی ، هنری ، فضایی و تجسم ، حرکتی ورزشی ، اجتماعی ، فرهنگ دینی و علوم دانش آموزان طی سه سال متوالی شناسایی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،آقای سعیدی افزود: جشنواره منطقه ای رویش نیز امسال با حضور دانشجویان استانهای یزد ، هرمزگان ، کرمان و سیستان و بلوچستان با مدیریت بنیاد استان کرمان 27 و 28 آبان در شهر زاهدان برگزار خواهد شد .

وی تصریح کرد: ثبت نام از دانشجویان مخترع از 15 شهریور آغاز شده و افرادی که هنوز ثبت نام نکرده اند تا 15 مهر فرصت دارند .

وی افزود: مخترعینی که اختراع ثبت شده دارند و بیش از 3 سال از ثبت اختراع آنها نگذشته باشد و پیش از این هم در جشنواره شرکت نکرده اند می توانند در سامانه جشنواره ثبت نام کنند .

رییس بنیاد نخبگان استان همچنین گفت: آثار مخترعین در دو مرحله استانی و کشوری ارزیابی می شود و جدید بودن فن آوری ،کاربردی بودن آن و قابلیت ورود آن به بازار مورد تاکید است .

سعیدی با بیان اینکه افراد منتخب به عنوان مخترعین سطح 3 مورد حمایت بنیاد قرار می گیرند افزود: در این جشنواره ایده مخترعین از طریق پارک علم و فن آوری و اتاق بازرگانی در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: طرح ، شهاب ، مدارس ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.