هلاکت چند سرکرده داعش از جمله یک زن

نیروهای عراقی مقر یک زندان وابسته به گروه تروریستی داعش را در استان نینوا بمباران کردند و شماری از سران این گروه را به هلاکت رساندند.

هلاکت چند سرکرده داعش از جمله یک زنبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی وی، ارتش عراق با کمک نیروی هوایی مقر زندان وابسته به گروه تروریستی داعش را در استان نینوا بمباران کرده و شماری از سران این گروه را به هلاکت رسانده است.

بنا به گزارش شبکه تلویزیونی السومریه، «ابو البراء چچنی،» مسئول زندان‌های داعش و یکی دیگر از مسئولان رسانه‌ای داعش در استان نینوا به همراه شماری دیگر از عناصر این گروه تروریستی، در این حمله کشته شدند.

یکی از منابع محلی در استان صلاح الدین عراق نیز از کشف جسد یکی از سرکردگان زن گروه تروریستی داعش معروف به ام زکی خبر داد و گفت جسد وی در حالی که سرش را از بدن جدا کرده بودند در یک خانه متروکه پیدا شده است.

طبق این گزارش، ام زکی در زمینه اطلاعاتی با داعش همکاری داشت.

سایت الفرات نیوز نیز از هلاکت شماری دیگر از تروریست‌های داعش در شهر الرمادی وسامراء خبر داد و افزود: ابو مصعب یکی از سران دیگر داعش در شمال شهر الرمادی به همراه شماری از عناصر دیگر در حمله ارتش عراق به مخفیگاه آن‌ها به هلاکت رسید.

علی ابراهیم دبعون، فرمانده یگان عملیات الجزیره در غرب الرمادی نیز اعلام کرد، هشت خانه حاوی مواد منفجره تفکیک شده و 21 تله انفجاری در منطقه البغدادی نیز کشف و خنثی شدند.

در شهر سامراء نیز ارتش عراق با منهدم کردن مواضع تروریست‌ها، تعدادی از تکفیریها را کشته و مقادیری از تجهیزات نظامی آنان را به غنیمت گرفته‌ است.

یروهای بسیج مردمی و امنیتی عراق مناطق غرب سامراء را از اشغال داعش آزاد کرده‌اند.


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار