بیست و سومین هفته فیلم و عکس بروجرد امروز شنبه در مجتمع فرهنگی هنری دکتر زرینکوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مسئول انجمن سینمای جوان بروجرد دراین باره گفت: در این هفته مروری بر آثار تولیدی انجمن سینمای جوان استانهای اصفهان، و کردستان می شود و فیلمهای تولیدی انجمن سینمای جوان بروجرد و آثار منتخب سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران نیز به نمایش در می آید.

میرزایی افزود: نمایش تولیدات انیمیشن و شرکتهای فیلمسازی بروجرد و نقد و بررسی آثار تولیدیاین شرکتها از دیگر برنامه های گردهمایی فیلمسازان و عکاسان بروجرد است.

وی گفت: در آخرین روز این هفته نیز همایش آسیب شناسی تولید فیلم و عکس در شهرستان با هدف ارتقا سطح تولیدات سینمایی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شرکت در این جشنواره فرهنگی برای عمومی آزاد است افزود: انجمن سینمای جوان بروجرد هم اکنون در رشته های فیلمسازی یکساله، انیمشین، تکدرسهای تصویر برداری، فیلمنامه نویسی، عکاسی، تحلیل فیلم، صدا برداری و کارگردانی فیلم هنر جو می پذیرد.

بیست و سومین گردهمایی عکاسان و فیلمسازان هفته فیلم و عکس بروجرد نهم الی 14 آبان ماه در مجتمع فرهنگی هنری دکتر زرینکوب اداره ارشاد اسلامی برگزار می شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: آغاز ، هفته ، لرستان ، فیلم ، عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.