رئیس انجمن سینمای جوان استان قم گفت: هفدهمین جشنواره فیلم، عکس و فیلمنامه استانی در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان گردهمایی فیلم‌سازان قمی در فضایی پر از تلاش و همدلی از مهم‌ترین اهداف برگزاری هفدهمین جشنواره استانی فیلم، عکس و فیلم‌نامه است، و موضوعاتی مانند انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، ازدواج و دیگر مسائل اجتماعی از موضوعاتی است که در اولویت این جشنواره قرار دارد.

ایجاد انگیزه و فراهم‌ کردن بستری مناسب برای تولید آثار فاخر و ارزشمند توسط جوانان مستعد استان قم، تبادل اندیشه‌ها و تجربیات فیلم‌سازان، اکران فیلم‌های کوتاه به صورت عمومی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

رئیس انجمن سینمای جوان استان قم بیان کرد: مهم‌ترین اهدافی که در این جشنواره دنبال می‌شود، توجه به موضوعاتی است که جامعه بیش از پیش با آن سر و کار دارد و برای جامعه امروزی ما به یک دغدغه تبدیل شده است.

وی افزود: فیلم داستانی، پویانمایی، مستند و عکس از بخش‌های گوناگون این جشنواره است که در بخش جوایز نقدی و حمایت‌های مادی از شرکت‌کنندگان وضعیت مطلوبی را برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این دوره از جشنواره می‌توانند آثار خود را تا 10 دی‌ ماه سال جاری به دبیرخانه ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: اختتامیه هفدهمین هفته فیلم، عکس و فیلم‌نامه قم نیز هشتم بهمن ماه سال جاری با حضور مسئولان و هنرمندان استان قم در تالار شهید آوینی اداره کل ارشاد اسلامی استان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.