وزارت دفاع روسیه اعلام کرد جنگنده‌های این کشور، با هدف قرار دادن 118 موضع گروه‌های تروریستی در سوریه، رکورد جدیدی ثبت کرده‌اند.

روسیه: در بمباران تروریست‌ها «رکورد» زدیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی، وزارت دفاع روسیه اعلام کرده است جنگنده‌های این کشور در 24 ساعت گذشته در 71 ماموریت هوایی با هدف قرار دادن 118 موضع تروریستی در سوریه رکورد جدیدی ثبت کرده‌اند.

به گفته ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه این حملات در استان‌های ادلب، حمص، حما، حلب، دمشق و لاذقیه انجام شده است.

وی افزود: عملیات‌های هوایی روسیه به خاطر در دست بودنِ اطلاعاتِ تایید شده‌ بیشتر در مورد زیرساخت‌های تروریستی در سوریه افزایش یافته است.

کوناشنکوف اعلام کرد جنگنده‌های «سوخو-24ام» یک مرکز فرماندهی تروریستی، یک مرکز مخابراتی و یکی از انبارهای بزرگ مهمات را حوالی منطقه سلمی در استان لاذقیه نابود کردند.

وی گفت هواپیماهای بدون سرنشین این اهداف را شناسایی کردند.

به گفته سخنگوی وزارت دفاع روسیه، جنگنده‌های این کشور یکی از مراکز فرماندهی گروه تروریستی موسوم به «جیش الاسلام» و همچنین یک مرکز مخابراتی را در استان دمشق نابود کردند.

کوناشنکوف افزود: جنگنده‌های سوخو-24ام همچنین پایگاهی را که برای تحویل مهمات و تسلیحات به تروریست‌ها در استان حلب استفاده می‌شد، نابود کرده‌اند.

سوریه از مارس سال 2011 درگیر بحرانی خونین است که به گزارش سازمان ملل تا کنون جان بیش از 250 هزار نفر را گرفته و میلیون‌ها تن را بی‌خانمان کرده است.

روسیه از هشتم مهر به خواست سوریه و با مجوز دولت دمشق حمله هوایی به مواضع تروریست‌ها در این کشور عربی را آغاز کرده است.


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۵
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۴
آقای پوتین ، موضع درستی در باره یکه تازی و زیاده خواهی آمریکائی ها اتخاذ کرده است و خوب است که در این مسیر تطمیع نشده و سیاست حمایت از متحدینش که هدف براندازی آمریکا قرار می گیرند ادامه بدهد .
آخرین اخبار