عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: این وام می‌تواند موجب رونق تولیدات داخل شود و توانایی مردم رابرای خرید افزایش دهد.

حمیدرضا فولادگر عضو کمیسیون صنایع و معادن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص تأثیر وام 25 میلیون تومانی بر صنعت خودرو گفت: در حال حاضر صنعت خودرو در شرایط رکود به سر می‌برد و افزایش وام از 15 به 25 میلیون تومان می‌تواند موجب تحریک تقاضا در بازار و در نتیجه مهار رکود صنعت خودرو شود.

 وی در ادامه افزود: این وام می‌تواند موجب رونق تولیدات داخل شود و توانایی مردم رابرای خرید افزایش دهد.

 فولادگر با اشاره به اینکه همگام با افزایش وام باید کیفیت تولیدات داخلی نیز افزایش یابد گفت: افزایش وام به تنهایی نمی‌تواند موجب رونق صنعت خودرو شود و همگام با آن باید کیفیت محصولات نیز افزایش پیدا کند تا متقاضیان تمایل به خرید خودرو داخلی داشته باشند.
 
وی در این باره تصریح کرد: کیفیت و قیمت در صنعت خودرو لازم و ملزوم یک دیگر هستند تا بتوان معضل رکود را از این صنعت مهار کرد.

وی با بیان اینکه اجرایی شدن طرح افزایش وام از بیانان اهمیت بیشتری دارد گفت: نحوه اجرایی شدن بسته اقتصادی برای صنعت خودرو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اجرای صحیح آن می‌تواند موانع مربوط به رکود را از بین ببرد.

 فولادگر درپایان گفت: صنعت خودرو نیازمند تأمین مالی و نقدینگی و رفع موانع تولید است و افزایش تسهیلات مربوط به صنعت خودرو می‌تواند موجبات تحریک تقاضا در این صنعت باشد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۴
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۰۶ آبان ۱۳۹۴
نقدینگی ربطی به گرانی خودرو نداره پراید 20 میلیون با وامش 30میلیون واقعا ارزشش رو دلره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۰۶ آبان ۱۳۹۴
توجه به این مطلب که تولید کننده کالای بی کیفیت رابقیمت باکیفیت بفروشدعامه مردم فقیرمیشوندوتولیدکننده وفروشنده پولدارمیشوندونشانه آن وضع حال مااست تولیدکالای باکیفیت یعنی تولید ثروت عمومی
آخرین اخبار