آخرین تحولات یمن؛

حملات موشکی ارتش یمن به پایگاه های سعودی

ارتش و کمیته های مردمی یمن پایگاه های سعودی را موشک باران کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، ارتش و کمیته های مردمی یمن پایگاه های نظامی عربستان را موشک باران کردند.

 ارتش و کمیته های مردمی یمن توانستند مناطق تباب، وادی الملح و پادگان کوفل واقع در شرق منطقه صرواح استان مارب را به کنترل خود در آورند. ارتش و کمیته های مردمی همچنین توانستند نیروهای داعش را به طور کامل از منطقه وادی الحلق استان بیضا بیرون برانند.

این در حالی است که درگیری های شدیدی در شمال استان تعز و در اطراف پادگان نیروهای ویژه، میان نیروهای ارتش و کمیته های مردمی با نیروهای منصور هادی درگرفته است نیروهای منصور هادی از پشتیبانی افراد مسلح حزب اصلاح برخوردارند. منابع یمنی از سرنگونی یک هواپیمای بدون سرنشین در جنوب شرقی تعز خبر دادند.

در همین حال جنگنده های رژیم سعودی موزه صاله را در تعز ویران کردند. در این حمله ده ها خانه اطراف این موزه آسیب دیدند. وزارت دفاع یمن اعلام کرد تک تیراندازان ارتش یمن یک نظامی عربستانی را در روستای معمود استان جیزان هدف قرار دادند.

در همین حال ارتش و کمیته های مردمی یمن پایگاه های ردمه، قمر و شرفه را در نجران موشک باران کردند. نیروی موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز ساختمان الربوعه در استان عسیر را با چندین موشک گراد هدف قرار دادند. 

از سوی دیگر، شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد جنگنده های متجاوز سعودی بار دیگر حملات خود را به شهر المخاء واقع در غرب استان تعز یمن از سر گرفتند.

شبکه تلویزیونی المسیره نیز گزارش داد جنگنده های متجاوز رژیم آل سعود طی ساعات گذشته بیش از پنجاه بمب بر شهر حیدان و حومه آن فرو ریختند. شهر حیدان در استان صعده یمن واقع است.


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار