محمود واعظی وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات با الکساندر نوواک ،وزیر انرژی فدراسیون روسیه که امروز (چهارشنبه) وارد ایران شد دیدار کرد.

دیدار وزیر ارتباطات با وزیر انرژی فدراسیون روسیهبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛محمود واعظی وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات با الکساندر نوواک ،وزیر انرژی فدراسیون روسیه که امروز (چهارشنبه) وارد ایران شد به منظور تبادل نظر در زمینه هیدروکربن ها وافزایش سطح معاملات تجاری دو جانبه کشور در محل وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات به گفت‌وگو پرداختند.

این سفر دوروزه معطوف به مناسبات مسکو وتهران در زمینه هیدروکربن  ها وافزایش معاملات تجاری دو جانبه از سطح سالانه دو میلیارد به 10 میلیار دلار در سال است.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم با اشاره به همکاری ها و مذاکرات انجام شده ،اظهار کرد:در این دیدار بیش از 50 شرکت بزرگ روسی ،وزیر انرژی فدراسیون روسیه را همراهی کردند وقرار شد مکانیزم مالی بین دو کشور کار شود که پیشنهاد اولیه این است که 5 هزار میلیارد ریال از طرف روس داده شود و پروژه هاو همکاری های مشترک را داشته باشیم.

وی با اشاره به همکاری با شرکت های روسیه و ایران گفت:امیدواریم این همکاری ها فردا در طی نشستی که برگزار می شود به جمع بندی برسد چرا که می تواند فصل جدیدی از روابط ایران و روسیه در ابعاد فرهنگی ،علمی و پژوهشی گسترش یابد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار