وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات گفت: وظیفه وزارت ارتباطات نظارت بر تعرفه‌ها است و در حال حاضر هیچ چالشی با هیچکس نداریم.

واعظی: هیچ چالشی با هیچکس نداریمبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات امروز بعد از ظهر همزمان با آخرین روز برپایی نمایشگاه تلکام 2015 از فرودگاه مهرآباد تهران خود را به محل برگزاری نمایشگاه رساند و در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر خود به آمریکا اظهار کرد: نشست سازمان ملل متحد فرصتی است تا تمامی کشورهای دنیا گرد هم جمع شوند و ایرانی‌های موفق مقیم خارج از کشور که شرکت‌های موفقی در این صنعت دارند را ملاقات کنم.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از آنها علاقمند به حضور در ایران هستند افزود: قرار بود چهارشنبه وارد ایران شویم اما نهایتا حدود نه برنامه مهم آقای جمهوری لغو شد و توانستیم زودتر برگردیم.

واعظی تصریح کرد:  تلکام یکی از مهمترین نمایشگاه‌های کشور است که باید با کمک بخش خصوصی و دولتی فضای آن گسترش یابد که در این نمایشگاه حدود 80 شرکت از 18 کشور دنیا در تلکام حضور داشتند که امیدواریم این فضا برای تعاملات در آینده بیشتر شود.

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در ادامه در خصوص ادغام نمایشگاه تلکام و الکامپ توضیحاتی داد و افزود: ادغام تلکام و الکامپ نیازمند همکاری‌های برگزار کنندگان این نمایشگاه است و ادغام آنها می‌تواند کمک زیادی به جایگاه فن‌اوری داشته باشد اما لازم است برگزار کنندگان تلکام و الکامپ خودشان به فکر این موضوع باشند.

واعظی با اشاره به تعرفه‌های مخابرات تصریح کرد: هیچ چالشی با هیچکس نداریم و وظیفه وزارت ارتباطات نظارت بر تعرفه‌ها است و ما نمی‌توانیم حقوق هشتاد میلیون ایرانی را نادیده بگیریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مخابرات ، نمایشگاه ، تلکام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار