مدیر‌کل آموزش و پرورش کردستان گفت: طرح «یادآوران» در راستای اجرای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در سال تحصیلی جاری در بیش از یک هزار مدرسه استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، رشید قربانی، در آستانه ماه محرم با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین(ع) و یاران با وفای آن حضرت و گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر، از اجرای "طرح یادآوران" در راستای احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در بیش از هزار مدرسه استان خبر داد.

وی با بیان اینکه در اجرای دستورالعمل وزارتی، طرح یاد آوران با مشارکت دانش‌آموزان در مدارس اجرایی خواهد شد، افزود: این طرح همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر از روز چهارشنبه 22 مهر ماه جاری در مدارس شروع خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر، با اشاره به اهداف اجرای این طرح در مدارس بیان کرد: ایجاد زمینه تحقق فرمان الهی در امر به معروف و نهی از منکر، بسط و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، افزایش مشارکت معلمان و دانش‌آموزان در اجرای فرایض دینی، ارتقای سطح دانش، مهارت و توانمندی دانش‌آموزان در اجرای تذکر لسانی، از مهم‌ترین اهداف طرح یادآوران است.

قربانی گستره اجرای طرح را مدارس متوسطه اول و دوم استان ذکر کرد و گفت: در اجرای این طرح مقرر است در مدارس مجری به ازای هر 100 نفر دانش‌آموز تعداد 10 نفر به عنوان عضو گروه یادآوران از بین دانش‌آموزان خوش نام به لحاظ آموزشی و تربیتی انتخاب و فعالیت کنند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.