سنندج؛

برگزاری جشنواره بزرگ ورزش‌های معلولین و جانبازان در سقز

رئیس اداره ورزش و جوانان سقز از برگزاری 20 برنامه شاخص در هفته تربیت بدنی در این شهرستان خبر داد و گفت: جشنواره بزرگ ورزش‌های جانبازان و معلولین در سقز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،فرزاد خاکی در همایش ورزش صبحگاهی که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، در سقز برگزار شد، گفت: در حال حاضر 14 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این تعداد ورزشکار در 39 هیئت آقایان و 22 هیئت بانوان فعالیت دارند و همه آنها دارای بیمه ورزشی هستند، افزود: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش 20 برنامه شاخص و بزرگ ورزشی در سقز برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز بیان کرد: در هفته تربیت بدنی و ورزش علاوه بر برنامه‌های مختلف ورزشی در حوزه آقایان، برنامه‌های ورزشی ویژه بانوان نیز برگزار می‌شود که امیدواریم مورد استقبال مردم قرار گیرد.

وی از برگزاری نخستین جشنواره بزرگ ورزش‌های جانبازان و معلولان در سالن ریاست جمهوری شهرک دانشگاه سقز خبر داد و گفت: تلاش در راستای توسعه ورزش در بین افراد جامعه امری ضروری بوده و در ارتقای سطح سلامت فردی و اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.