معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: اولین همایش ملی تربیت بدنی و ورزش مدارس در ارومیه برگزار می شود.

ارومیه میزبان اولین همایش ملی تربیت بدنی و ورزش مدارس کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ معاون تریت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: اولین همایش ملی تربیت بدنی و ورزش مدارس کشور روزهای 26 و 27 مهرماه به میزبانی شهرستان ارومیه برگزار میشود.

ولی حسینی افزود: فیزیولوژی و بیومکانیک ورزشی، آسیب شناسی و حرکات اصلاحی، مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، چهار محور اصلی این همایش می باشد و علاوه بر این سایر موضوعات مختلف در رابطه با تربیت بدنی مدارس نیز مطرح خواهد شد.

وی تصریح کرد: بدون تردید، حضور اساتید، دانشجویان و علاقه‌مندان در این همایش، تاثیر زیادی در رشد و ارتقا علوم ورزشی در بین خانواده بزرگ تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور عزیزمان خواهد داشت.

حسینی، ارتقاء سطح علمی و کاربردی بومی و منطقه ای در حوزه علوم ورزشی ، توسعه ورزش دانش آموزی و ارتقاء مدیریت مدرسه در تربیت بدنی مدارس، ،ارتقاء انگیزه های پژوهشی در بین معلمان تربیت بدنی کشور را از اهداف این همایش عنوان کرد.

وی افزود: بمنظور تشویق محققین علوم ورزشی و بالا بردن کیفیت مقالات ارسالی به اولین همایش ملی تربیت بدنی و ورزش مدارس کشور، معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان جوایز ارزشمندی را به مقالات برتر در گروه های مختلف علمی اهداء میکند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.