معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار مریوان گفت: در سال 94 از محل اعتبارات ارزش افزوده، 15میلیارد و700 میلیون ریال کمک به دهیاری ها و پروژه های عمرانی روستاهای شهرستان مریوان اختصاص داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ منصور مراد ویسی گفت: در سال جاری با پیگیری های مصرانه فرماندار و تعامل بخشداران و دهیاران حوزه های روستایی مریوان این اعتبار در راستای کمک به بودجه و پروژه های عمرانی به دهیاری ها در حوزه شهرستان مریوان اختصاص یافته است.

وی افزود: از محل اعتبارات تخصیص داده شده اقداماتی از جمله دفع بهداشتی فاضلاب های روستایی، سنگ فرش معابر و دیوار حائل در بیش از 33روستای حوزه مریوان انجام شده است.

ویسی بیان کرد: در بخش سرشیو پروژه های عمرانی روستاهای دره هرد، ده بنیاد، شیخ شربتی، دره ویان، گوگجه، عیسولی، گیلی کران، طراق تپه، گلچیدر، جانوره، کاکو ذکریان، برده رشه، گویله، گمارلنگ و گله در حال اجراء است که اکثر پروژه ها به مراحل پایانی رسیده است.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری افزود: سیاست کلی دولت تدبیر و امید و متولیان استان کردستان و شهرستان مریوان ایجاد اشتغال پایدار در میان جوانان روستایی و جلوگیری از مهاجرت های بی رویه روستانشینان به حاشیه شهر ها است

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.