مشاور وزیر و مدیر کل بازرسی وزارت نفت و روسای بازرسی شرکت های اصلی وزارتخانه و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان نیز در این بازدید گزارشی از عملکرد پخش منطقه کردستان در زمینه تامین و توزیع فرآورده های نفتی، توسعه زیرساخت های سوخت رسانی، مکانیزه کردن فعالیت ها، وضعیت درجه بندی مجاری عرضه منطقه و پروژه های در دست اقدام ارائه کرد.

فریدون یاسمی افزود: پیشگیری و مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی، احداث جایگاه عرضه فرآورده های نفتی در بازارچه مرزی باشماق مریوان، احداث جایگاه سیار در مرز سیرانبند بانه و اجرای طرح باک فول و واریز بیش از 900 میلیارد ریال به حساب خزانه پس از اجرای این طرح از جمله اقدامات شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان است.

مشاور وزیر و مدیر کل بازرسی وزارت نفت نیز در این بازدید ها با تقدیر از مسئولان شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان بابت پیشرفت محسوس در نظارت و کنترل و سوخت رسانی در سطح استان، اقدامات انجام شده را مطلوب برشمرد و افزایش نظارت ها در تمامی زمینه ها را خواستار شد.

عقیق افزود: موانع و مشکلات شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان بررسی و در جهت رفع آن اقدام می شود.

وی همچنین از تشکیل کارگروه های تخصصی در شرکت های اصلی وزارت نفت برای رسیدگی به مشکلات و رفع چالش ها و کمبودها خبر داد.

گفتنی است، واحد سوختگیری فرودگاه سنندج، تاسیسات انبار نفت سنندج و ستاد منطقه از واحدهایی بود که مورد بازدید مشاور وزیر نفت و اعضای هیات همراه قرار گرفت.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.