همزمان با هفته‌ دفاع مقدس و با نمایش ۷۰ قطعه عکس برتر از گلزارهای شهدای سراسر کشور، نمایشگاه عکس قاب سرخ در قزوین افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ استاندار قزوین در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: برگزاری جشنواره قاب سرخ، ابتکار بسیار خوبی بود که توسط بنیاد شهید انجام شد که تداوم این نوع فعالیت‌های ترویجی، زمینه‌ برقراری ارتباط بین نسل جنگ و نسل امروز را فراهم می‌سازد.

مرتضی روزبه افزود: تماشای این تصاویر ارزشمند مردم را به حال و هوای روزهای دفاع مقدس نزدیک‌تر می‌کند و این حرکت مصداق عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

استاندار قزوین گلزارهای شهدا را اماکنی عرفانی و روحانی برای پرورش باورهای انسان دانست و گفت: مزارهای شهدا دارالشفا و گره‌گشای آلام دردمندان و نیازمندانی است که با تاسی به سیره‌ شهیدانش به دنبال رسیدن به راه ماندگار شهدایند.

غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نیز در این مراسم، به تشریح برنامه‌های جشنواره قاب سرخ و نحوه برگزاری آن پرداخت.

وی گفت: برگزاری این جشنواره بهانه‌ای شد تا هنرمندان سراسر کشور به خلق آثار ارزشمند ترویجی در حوزه‌ی ایثار و شهادت روی آورند و برگزاری نمایشگاه این تصاویر نیز زمینه‌ی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به سیره‌ی شهدای دفاع مقدس را فراهم ساخت.

نمایشگاه عکس قاب سرخ با حضور جمعی از فرهیختگان، هنرمندان و مدیران استان در فرهنگسرای بانو حضرت زهرا(س) بوستان هشت بهشت قزوین افتتاح شد و تا چهاردهم مهرماه جاری، همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۱۹ آماده ی بازدید علاقمندان است.



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.