ملی‌پوش تیم والیبال نشسته گفت: فعالیت در رشته ورزشی والیبال نشسته به من اعتماد بنفس داد.

زهرا نجاتی عارف ملی‌پوش تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولین بانوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: در رابطه با چگونگی آشنایی خود با این رشته و علل حضور وی در اردوها و تمرینات اظهار داشت: در سال 1390 در حالی که هنوز محصل بودم از طریق مادر یکی از هم شاگردی‌هایم با رشته والیبال نشسته آشنا شوم، مادر دوستم از ورزشکاران این رشته بود و باعث شد متوجه شوم برای معلولین هم فعالیت‌های ورزشی وجود دارد.

وی بیان کرد: با مربی ورزش مدرسه مشورت کردم و قرار شد اگر علاقه‌مند به این رشته شدم آن را ادامه دهم. خانواده من به خصوص پدرم خیلی دوست داشتند که من به این رشته روی آورم و آن را دنبال کنم و از آنجا که پدرم ورزش دوست است و خودش هم چند رشته را دنبال می‌کند مشوق بسیار خوبی برای من بود.

وی ادامه داد: سال 91 هم از من برای شرکت در مسابقات استعداد‌یابی مشهد دعوت شد که حتی در آن هنگام پای من شکسته شد اما بخاطره شور و اشتیاقای که داشتم زودتر از موعد مقررگچ پایم را بازکردم تا بتوانم به این مسابقات برسم.

نجاتی افزود: این رقابت‌ها سرآغاز خوبی برای من بود چراکه استارتی برای حضور من در اردوهای تیم جوانان برای مسابقات مالزی و اردوهای بزرگسالان برای اینچئون شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیش از والیبال در تنیس روی میز و تیراندازی فعالیت می‌کردم، والیبال نشسته را بیش از هر رشته‌ی دیگری دوست دارم.

گفتنی است: از زهرا نجاتی عارف با تازگی برای حضور در اردو و تمرینات تیم ملی زیر 25 سال دعوت شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار