مربی دروازه بان های تیم فوتبال نفت تهران گفت: وحید شیخ ویسی با رقابت سالم در کنار بیرانوند نقش مهمی در موفقیت وی داشته است.

محسن سیدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مسائل به وجود آمده پیرامون علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران اظهار کرد: انسان ها باید در روزهای سخت حامی و پشتیبان هم باشند. همان گونه که مربیان با تشخیص خود در میدان دادن به بازیکن سبب رشد وی در عرصه فوتبال می شوند، گاهی مواقع نیز صلاح می دانند با نشاندن بازیکن روی نیمکت وی را از لحاظ فنی و روانی ریکاوری کنند.متاسفانه بیرانوند در خصوص نیمکت نشینی خود حرفه ای رفتار نکرده و عکس العمل نشان داد.من قصد صحبت علیه هیچ تیمی را ندارم اما نمونه حرکت دروازه بان ما در فوتبال ایران زیاد دیده می شود.

وی افزود: خوشبختانه باشگاه و علیرضا منصوریان، مدیریت خوبی در قبال این موضوع داشتند. حرکت آنها سبب شد باقی بازیکنان با تجربه گرفتن از تکرار موارد این چنینی خودداری کنند.

سیدی درباره تاثیر اتفاقات چند روز اخیر در روحیه وحید شیخ ویسی برای دیدار مقابل ذوب آهن بیان کرد: شیخ ویسی دروازه بان با تجربه ای است. زمانی که ما این بازیکن را از فجرسپاسی شیراز جذب کردیم، وی باوجود جوانی حدود 100 بازی در لیگ برتر انجام داده بود، سیاست باشگاه نفت داشتن دو بازیکن توانمند در هر پست است. ضمن این که دروازه بان های ما با رقابت سالم و تمرینات خوب در کنار علی رضا بیرانوند تاثیر به سزایی در درخشش وی دارند.کادرفنی نفت با اعتماد کامل به شیخ ویسی وی را درون دروازه قرار می دهد.

وی افزود :رویه تمرینات تیم نفت با حرفه ای گری منصوریان به شکل شادابی پیش رفته و ما به نتیجه گیری برابر ذوب آهن امیدواریم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار