مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: بردن ذوب آهن کلید خروج نفت از بحران نتیجه گیری در ابتدای فصل می باشد.

ارسلان مطهری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دیدار تیم های نفت تهران و ذوب آهن اصفهان بیان کرد: با آنالیز کادر فنی روی نقاط ضعف و قوت ذوب آهن از حریف شناخت خوبی داریم. امیدوارم بدشانسی های نفت در این بازی تمام شده بردن و ذوب آهن به کلیدی برای خروج نفت از بحران نتیجه گیری ابتدای فصل تبدیل شود.نفت تیم جوانی است، فصل گذشته نیز شروع خوبی نداشتیم اما با گذشت چند هفته تیم به روند خوبی در کسب نتیجه دست یافت.

وی در خصوص این که ذوب آهن با پیروزی های پرگل مقابل نفت در فصل گذشته به نوعی گربه سیاه این تیم است گفت: این مسئله درست نیست، چراکه شکست های نفت در فصل گذشته برابر ذوب آهن اتفاقات بدی بود که از روی خستگی بازیکنان حاصل شد و اگر ما از نظر بدنی در شرایط مساوی با حریف به سر می بردیم ،این شکست ها ثبت نمی شد. 

وی افزود : در بازی با اسقلال حق نفت باخت نبود، گل سالم و پنالتی ما در این بازی نادیده گرفته شد و علی رغم بازی زیبا نتیجه خوبی کسب نکردیم. قصد صحبت درباره داوری را ندارم اما داوران باید با دقت بیشتری قضاوت کنند.

مطهری درخصوص جریمه در نظر گرفته شده از سوی باشگاه برای بازیکنان و کادر فنی نفت اظهار کرد: در این خصوص اطلاعی ندارم و هنوز به هیچکس نامه ای نرسیده است. تنها از مدیرعامل باشگاه در این خصوص مطالبی شنیده شده اما در جریان کامل جریمه نیستم. ضمن اینکه باشگاه باوجود اینکه تمامی مطالبات فصل گذشته را تسویه کرده، اما برای فصل جاری تمامی مبلغ توافق شده را پرداخت نکرده و ما نمی دانیم باید بر چه اساسی جریمه پرداخت کنیم.

مطهری، درخصوص مصدومیت ابتدای فصل خود گفت: مصدومیت سه هفته ای از ناحیه کتف من را تاحدودی از آمادگی دور کرد. البته شاید این اتفاق بدحکمتی داشت. خوشبختانه در حال حاضر بدنم به روند مطلوب آمادگی برگشته و مشکل خاصی ندارم.

وی درباره عملکرد آلویس نانگ، مهاجم کامرونی در ترکیب نفت بیان کرد: به دلیل هم پست بودن با نانگ درست نیست، من در خصوص عملکرد وی اظهار نظر کنم اما باید بگویم این مهاجم تاکنون با تیم به هماهنگی کامل نرسیده اما در بازی مقابل استقلال تا حدودی توانایی های خود را ثابت کرد.

مطهری درباره عملکرد این فصل منصوریان گفت :سرمربی ما از لحاظ فنی و اخلاقی جزو بهترین مربیان لیگ برتر می باشد و حتم بدانید تدابیر وی نفت را به روزهای اوج برمی گرداند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار