دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: امیدوارم بیرانوند به تمرینات نفت برگردد چرا که رقابت و رفاقت بین دروازه‌بان‌های تیم را بالا می‌رود.

وحید شیخ ویسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص حواشی به وجود آمده در رابطه با اعتراض علی‌رضا بیرانوند به نیمکت نشینی در تیم نفت بیان کرد: بیرانوند باید در خصوص این موضوع بیشتر حوصله کرد.

من حدود یک سال ذخیره این دروازه‌بان بودم همیشه نیز وی را تشویق کرده و برای پیروزی تیم نفت با سایر بازیکنان همدل می‌شدم.

وی افزود: من با تصمیم کادر فنی در ترکیب تیم قرار گرفتم. در حال حاضر نیز اگر کادر فنی صلاح بداند من را نیمکت‌نشین کند، اعتراضی به این تصمیم نمی‌کنم.

وی ادامه داد: بیرانوند از لحاظ فنی و اخلاقی جزؤ دروازه‌بان‌های خوب ایران است و امیدوارم با بازگشت به تمرینات نفت به تیم کمک کند اگر منصوریان این دروازه‌بان را ببخشد و بیرانوند به تمرینات برگردد خیلی خوشحال می‌شوم.

چرا که این موضوع به بالا رفتن رقابت و رفاقت بین دروازه‌بان‌های نفت و بالارفتن کیفیت آن‌ها منجر می‌شود.

شیخ ویسی در خصوص شروع ضعیف نفت در فصل جاری لیگ بیان کرد: حذف در بازی‌های لیگ قهرمانان و شروع نه چندان خوب لیگ برتر استرس تیم را زیاد کرده است.

البته تک امتیاز دیدار مقابل ذوب‌آهن اعتماد به نفس تیم ما را بالا برد و روحیه را به بازیکنان نفت برای ادامه رقابت‌های لیگ بازگرداند.

 تساوی مقابل تیم قدرتمند ذوب‌آهن و چند بازی آسان در شروع مجدد لیگ به جداشدن از قعر جدول و آغاز روزهای خوب نفت کمک شایانی خواهد کرد.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت درباره دیدار برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: سطح کیفی این دیدار بالا نبود اما موفق شدیم در این بازی برنامه‌های مد نظر مربیان را پیاده کرده و به هدف اصلی خود یعنی کسب تک امتیاز دست یابیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار