دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی از شروع طرح کلان ملی هواپیمای 150 نفره پهن پیکر با قابلیت دسترسی به فناوری‌های کلیدی خبر داد.

منوچهر منطقی، دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: یکی از پروژه‌هایی که طرح کلان ملی آن آغاز شده و خیلی خوب هم پیش می‌رود تا به فناوری‌های کلیدی هواپیمایی 100 تا 150 نفره دسترسی پیدا کند هواپیمای 150 نفره پهن‌ پیکر است. 
 
وی در ادامه تأکید کرد: در این پروژه‌ی تعریف شده هم از لحاظ تجربه و هم از لحاظ تکنولوژی کار خود را شروع کرده‌ایم که در مرحله‌ی اول نتایج آن موفقیت‌آمیز بود. 
 
منطقی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به باز شدن همکاری‌های بین‌المللی هم اکنون مجموعه‌هایی هستند که سراغ ما آمده‌اند و خواهان همکاری مشترک در این زمینه هستند. 
 
دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی تصریح کرد: این همکاری‌های مشترک دو بخش دارد یکی آن‌که اگر آن‌ها پروژه‌ای دارند در بخش ساخت با آن‌ها مشارکت می‌کنیم و دیگر این‌که برای پروژه‌های آینده بخش‌هایی را در نظر می‌گیریم که طراحی آن را شروع کرد‌ه‌ایم. 
 

 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار