مجموعه عکس‌های حسین مهرزاد در نگارخانه ژیوار میزبان علاقه‌مندان است.

حسین مهرزاد، هنرمند عکاس، در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «حساسیت فصلی» عنوانی است که با توجه به موضوعات عکس‌ها برای نمایشگاه انتخاب کردم. تعدادی از عکس‌ها در ابعاد 70×100 و مابقی 70×70 است.

وی افزود: سبک کارها سورئال است. ضمن اینکه در هیچ یک از کارها تک عکس به چشم نمی‌خورد و همگی مجموعه عکس‌هایی هستند که مونتاژ شده و در نهایت خروجی مشخص داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همه کارهای این نمایشگاه اعم از بحث مالی، هماهنگی و هنری مجموعه را خودم انجام دادم و این وجه تمایز «حساسیت فصلی» با سایر نمایشگاه‌هاست.

مهرزاد اظهار داشت: برای رسیدن به درجات بالای هنری باید مسیر مشخصی را طی کرد که یکی از این مراحل برگزاری نمایشگاه است، چرا که هنرمند فقط برای خودش کار نمی‌کند و باید آثارش را در معرض دید قرار دهد تا به مرور شناخته شود.

وی یادآور شد: ارتباط با مخاطب عام برای من بسیار مهم است؛ چون مخاطب خاص که مفهوم کارها را می‌گیرد و نگاه تخصصی و حرفه‌ای خود را دارد، اما این هنر هنرمند است که بتواند کارهایی خلق کند که مخاطب عام را هم جذب کرده و آن‌ها را به خرید آثار ترغیب کند.

وی در پایان گفت: سوژه کارها بیشتر پرتره و طبیعت بوده است.

گفتنی است که این نمایشگاه تا پایان شهریور در گالری ژیوار به نشانی خیابان شریعتی – خیابان ظفر، خیابان آقازاده فرد، کوچه بنفشه پلاک 14 میزبان هنردوستان است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار