«زیبایی طبیعت» را نظاره گر باشیم

نمایگشاه گروهی عکاسی «زیبایی طبیعت» در فرهنگسرای بهمن میزبان علاقمندان است.

علیرضا حجازی یکی از عکاسان نمایشگاه گروهی عکس «زیبایی طبیعت» در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه نشان دادن زیبایی‌های طبیعت ایران و اهمیت ویژه به محیط زیست است.

وی افزود: برای عکاسی لوکیشن‌های برگزیده‌ای را مد نظر داشتیم، اما محدودیتی نبود و عکاسان به انتخاب خود از جای جای طبیعت ایران عکس گرفتند که از آن جمله می‌توان به سد کرج،  فیروزه کو و ماسوله اشاره کرد.

وی اظهار کرد: در این چند روز که از زمان برگزاری نمایشگاه می‌گذرد خیلی از بازدید کننده‌ها با اشتیاق حضور بهم رساندند و از عکس استقبال بی‌نظیری داشتند خیلی‌ها آدرس فضاهای عکاسی شده را می‌خواستند و باورشان نمی‌شد این تصاویر طبیعت بکر ایران خودمان باشد.

حجازی با اشاره به این که دست عکاسان باز بود و تکنیک‌ خاصی برای نمایشگاه در نظر گرفته نشده افزود: این سومین دوره برگزاری نمایشگاه است و آثار موجود حاصل تلاش 18 عکاس می‌باشد که 47 اثر را ارائه دادند.

وی خاطر نشان کرد: از علاقمندان به طبیعت گردی ایران شناسی و هنرمندان به نقاشی دعوت می‌کنم از این نمایشگاه بازدید کنند چرا که سوژه‌های بسیار عالی برای کارهای هنری در این فضا به دیوار گالری آویزان شده است.

گفتنی است؛ این نمایشگاه  از 1 شهریور به مدت دو هفته در فرهنگسرای بهمن میزبان هنر دوستان است.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار